петак, 23. децембар 2011.

Људима...

  • "Тражите и наћи ћете, куцајте и отвориће вам се"
  • Али не само научно, хладним чињеницама, већ срцем ка Оном ко вас је заволео пре него што сте и постали.
  • Оног Кога сам лично срео, и Који је заробио моје срце, никад оставити нећу, јер ме је волео кад нико није, и помогао кад нико није, и даје ми да видим себе онаквог какав јесам, и каже ми да ме баш таквог воли.
  •  А говори ми и какав могу бити, и разгорева љубав у мени и преко мојих граница... А то ми нико од вас није учинио, и неће, и знам да не може...
  • Зато, жао ми је што не волите Љубав, али Он воли вас.
  • Жао ми је што мислите да Га нисам срео јер Га ви нисте срели.
  • Жао ми је што вама није жао...
  • Али вас волим као Његове најмилије, које је изабрао од вечности да будете ту крај мене, да ме подсећате на мене какав сам био, на Њега какав јесте, и на вас какви ћете бити...
  • "Јер оно што је човеку немогуће, Богу је могуће" 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.